Re: Jaki laptop ?

W dniu 4 sierpnia 2009 11:31 użytkownik Tomasz Suchodolski <suchodolski.tomasz@gmail.com> napisał:
> Używam HP 6710b i też mogę go śmiało polecić. Rozdzielczosć 1920 a nie
> 1280 jak to piszą w opisach. Debian+compiz działa idealnie. Mimo iż też
> już troche czasu minęło w dalszym ciagu daje radę. Cena porównywalna do
> tego asusa.
>
> --
> Wojciech Borowski

Cytat z notebookcheck.pl odnosnie 6710b:

Hmm, czy aby napewno to laptop dla kogoś kto jest wyczulony na wentylator ? :)

Nie wiem czy jeszcze gdzies dostaniesz , ale T60 by IBM/Lenovo jest swietny.

Np suse w ogole wykrywa model tego laptopa i instaluje na nim hdapsd i inne takie (piszac to podczas instalacji). Pod Ubuntu tez zero problemu,
nawet MacOS na tym chodzi ;)

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz