Fwd: Śmieszne zadanie

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Aleksander Kurczyk <pingxd@gmail.com>
Data: 2 sierpnia 2009 23:07
Temat: Re: Śmieszne zadanie
Do: debian-user-polish@lists.debian.org

Dzięki, mam podobne zadanie (to z konkursu), jeśli możesz to podaj mi wzór jak je rozwiązać.
Zadanie: Dwa oddziały firmy połączone są w standardzie Gigabit Ethernet. Kurier wiozący pendrive między oddziałami firmy, jedzie średnio z prędkością 60km/h i ma do pokonania 1km. Kto prześle szybciej 2GB danych, kurier z pendrivem, czy sieć Gigabit Ethernet???

no bez przesady. masz rozwiązanie, z przydatnymi wzorami, prawie identycznego zadania. z czym  masz jeszcze problem?
nie mówiąc już o tym, ze rozwiązywanie zadań średnio pasuje do grupy.

--
Paweł Bogaczewicz
http://www.auditmypc.com/freescan/antispam.html | http://desdecuba.com/generaciony_pl/?p=583