Re: prawa do public_html

Wiadomość napisana w dniu 2009-08-01, o godz. 17:39, przez Kamil Kordas:

Witam,

Panowie mam maly problem i nie wiem do konca jak go rozwiazac
mam 50 kont uzytownikow ktorzy moga sie logowac na shella ftp i moga
rowniez zakladac sobie strony
w public_html

kazdy uzytownik jest w grupie users i apache2 tez oczywiscie jest w tej
grupie
zeby mogl czytac katalogi i pliki z public_html

teraz jak kazdy user jak jest w tej grupie to po zalogowaniu i zdobyciu
sciezki do public_html
drugiego usera moze wyswietlic katalogi/pliki. Pytanie jak to ewentualnie
zrobic zeby jednoczenie apache2 mogl czytac z public_html i userzy nie
mogli miedzy soba podgladac plikow w public_html ?

Proponuje poczytac o ACL .

--
Taliesin