Śmieszne zadanie

Witam
Ostatnim razem na konkursie miałem do rozwiązania zadanie, z którym sobie nie poradziłem. Teraz znalazłem podobne zadanie w książce którego też nie mogę rozwiązać. Mógłby ktoś je rozwiązać, a następnie powiedzieć w jaki sposób to zrobił (jakiś wzór).
Zadanie: Wyobraź sobie że wytresowany bernardyn Berni zamiast beczułki z rumem niesie na obroży pudełko z trzema taśmami 8 mm (gdy sydk w komputerze się zapełni uważamy to za sytuację kryzysową). każda taśma mieści 7GB danych. Pies może biec z prędkością 18 km/h. Na jakim dystansie Berni ma większą szybkość transmisji danych niż linia transmisyjna o przepustowości 150 Mb/s (nie licząc narzutu)???

Aleksander Kurczyk