Re: Połączenia w sieciach WAN i rozmowy telefoniczne

Przeczytałem i niestety nie zrozumiałem. Jeśli możesz to odpowiedz na moje pytania. Jak nazywa się technologia w której wykonane są standardowe pętle lokalne (do podłączenia telefonu stacjonarnego, modemu 56Kbps, itp.)??? Czy jedna centrala może mieć różne połączenia do innych central, tzn. ejedynka do jednej, ATM do drugiej, Frame Relay, do trzeciej, X.25 do czwartej, etrójka do piątej, itp.??? Czy do komórki ATM enkapsułkowana jest ramka czy pakiet??? Czy jeślii w punkcie pierwszym i drógim mam przyłącza Frame Relay, centrale po dordze są połączone ATMem, to połączenie Frame Relay jest emulowane na ATMie, czy jest zamieniane na ATM, a następnie spowrotem na Freme Relay???

Aleksander Kurczyk