Re: Połączenia w sieciach WAN i rozmowy telefoniczne

W dniu 29 lipca 2009 00:04 użytkownik Aleksander Kurczyk <pingxd@gmail.com> napisał:
Jutro poszukam i poczytam na wiki. Dzisiaj cały dzień byłem we Wrocławiu na Bielanach, więc nie mogłem wcześniej odpowiedzieć. Jak rano odczytałem twoją wiadomość to się dopiero pogubiłem. Skoro ta "ejedynka", działa z prędkością 2Mbps, sumując wszystkie kanały, to w jaki sposób możne na niej działać ATM, który rozwija dużo większe prędkości??? Czy to przypadkiem nie jest tak że ATM to osobne łącze, które jest stosowane zamiennie z "ejedynką", do transmisji rozmów oraz ramek??? Co wtedy dzieje się jeśli ktoś chce mieć przyłącze Frame Relay??? Każda centrala pomiędzy nim a urządzeniem końcowym, musi mieć dodatkowe połączenie Frame Relay??? Czy do połączeń ATM jest stosowana inna pętla lokalna, niż do podłączenia zwykłego telefonu analogowego lub modemu 56Kbps??? Co do tych studiów, to teraz idę do trzeciej klasy gimnazjum.

proponuje jakas lekturke ;)

pozdr

--
Wojciech Ziniewicz