Połączenia w sieciach WAN i rozmowy telefoniczne

Witam
Na wstępie zaznaczam że wiem jaka jest tematyka tej listy, ale na forach tematycznych nikt nie umiał odpowiedzieć na moje pytania, więc postanowiłem napisać tutaj. Kilka osób zapisanych do tej listy znało odpowiedzi na podobne dręczące mnie pytania. Po kilkukrotnym przeczytaniu drugiego modułu z CCNA4, nie mogę zrozumieć jednej rzeczy. Czy technologie takie jak ATM, Frame Relay oraz X.25, służą do transmisji rozmów telefonicznych, czy tylko danych??? Jak ma się do tego komutacja pakietów??? Rozmowy telefoniczne są enkapsułkowane w pakietach IP??? Pakiety nie są enkapsułkowane w ramkach???

Aleksander Kurczyk