Re: Pojemność skrzynki

2009/7/3 Aleksander Kurczyk <pingxd@gmail.com>
Najlepiej nie dawać żadnych ograniczeń. Ja obecnie na Gmailu mam zajęte 1MB.

Aleksander Kurczyk

Dlaczego? Nawet na wspomnianym gmailu są ograniczenia. Poza tym ograniczenie z możliwością indywidualnego rozszerzenia daje użytkownikowi mylną satysfakcję że nie jest traktowany szablonowo tylko jest wyjątkowy oraz jest indywidualnie obsługiwany. Co się sprowadza do tego, że większości wystarczają standardowe pojemności, a takich co potrzebują więcej jest niewielu.

Paweł Chyl
pawel.chyl@gmail.com
http://www.vcreation.pl