Re: Pojemność skrzynki

2009/7/3 Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com>
W dniu 3 lipca 2009 15:24 użytkownik Tower <towern@gmail.com> napisał:

Witajcie

Mam pytanko jaki jest obecnie standard wielkosci skrzynki mailowej? Pomijam tutaj wszelkie gmaile, onety, i inne interie. Chodzi mi o klientów, którzy mają adresy w swojej domenie.

trzynascie i pol.

p.s. sprecyzuj troche , ja mam kilka "swoich domen" jak to okresliles i nie roziumiem co to jest ów "standard"

pozdr.

Ja w ogóle wątpię w fakt istnienia owego standardu. Chociaż mam swój - wszyscy po 100mb na skrzynkę, jak ktoś chce więcej to proszę bardzo wedle upodobania, bo skrzynki i tak się wliczają w przestrzeń dyskową dostępną dla użytkownika.

--
Pozdrawiam
Paweł Chyl