Re: Pomiary przepływności.

Witam,

2009/6/29 Rafał Radecki <radecki.rafal@gmail.com>
Witam wszystkich.

W mojej domowej sieci mam bramę postawioną na Debianie oraz kilku użytkowników w sieci lokalnej. W związku z tym, że jeden z nich jest podejrzany o generowanie dużej ilości ruchu sieciowego do/z Internetu chciałbym wiedzieć jakie narzędzie możecie polecić w celu monitorowania aktualnych przepływności wykorzystywanych przez poszczególne strumienie TCP/UDP bądź też adresy IP, użytkowników, etc... . Chodzi mi o monitorowanie a nie ograniczanie przepływności. Ewentualnie jakie narzędzie możecie polecić do kontrolowania/ograniczania przepływności?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,
R.

Do monitorowania to iptraf lub bardziej przyjemny iftop.

Do kontrolowania / ograniczania to HTB.

Paweł Chyl
pawel.chyl@gmail.com
http://www.vcreation.pl