Postfix virtual domain i problem z certyfikatem

Witam

Przerobiłem swojego Postfixa tak aby obsługiwał więcej niż jedną domenę (autoryzacja przez Dovecot). Już jest wszystko ok, tylko jeden szczegół. Otóż przy staraj domenie, która została przeniesiona do wirtualnych pobiera certyfikat za pierwszym razem - certyfikat z nazwą tej domeny - ale dla innych domen za każdym razem pokazuje się informacja, iż to konto podejrzanie
używa certyfikatu przeznaczonego dla innej domeny.

Próbowałem z smtpd_sasl_local_domain ale nic mi się nie udało. Co muszę z tym certyfikatem zrobić, jak to rozwiązać, żeby jeden certyfikat obsługiwał wszystkie domeny albo mieć oddzielne certyfikaty dla każdej?

Pozdrawiam
Grzegorz Kuczyński

Przekaz dalej wiadomosc: Zawsze warto oszczedzac. Teraz 5,5%! Sprawdz > http://link.interia.pl/f221c