Instalacja Debiana bez dostępu do internetu

Witam
Mam internet z Vectry. Do modemu CMTS podłączony jest AP (mam do wykorzystania trzy publiczne adresy IP), który tworzy sięć bezprzewodową linksys, z zabezpieczeniem WEP. Modem oraz AP znajdują się w przedpokoju, a notebook w pokoju. Nie chcę instalować systemu trzymając notebooka w ręku przez godzinę. Niechcę również odpiąć innych użytkowników on neta. Chciałbym zainstalować: System podstawowy, Laptop oraz Środowisko graficzne. Po instalacji muszę zainstalować również sterowniki do bezprzewodowej sieciówki oraz do grafiki. Które płytki mam pobrać???

Aleksander Kurczyk