Re: Ukryta partycja Lenovo POMOCY!!!

Nie znam nikogo kto miałby takiego samego kompa jak ja:( Może to dziwne. Skoro niemogę zainstalować legalnego XPka na numerach z naklejki, to Lenovo powinno udostępnić mi te płytki for free. Niepowinny brać kasy za coś za co już zapłaciłem kupując komputer, a minowicie za system którego przez ich głupotę (ukryta parycja zamist normalnej płytki z systemem) nie mogę teraz zainstalować. Czy jeśli teraz pobrał bym i zainstalował pirata, będzie to nielegalne??? Mam jeszcze HPka z oryginalnym XPkiem Home. Do komputera była dołączona płytka z angielskim systeme. Jakiś debil z Avansu doł znajomemu na próbę tego kompa pół roku przed tym jak ja go kupiłe. Ten znajmoy zgubił płytkę z sytemem po polsku, oraz aktywował internetową gwarancję, przez co niemogłem zareklamować kompa przed upływem gwarancji (1 rok). Pożyczyłem wtedy od znajomego płytke z legalnym Homem OEM, i zainstalowałem na numerach z naklejki. Do HPka były orginalnie dołączone dwie płytki z systemem: normalny (nie żadne recovery) Windows XP SP2 PL i drógi normalny Windows XP SP2 EN.
P.S. Ja też tak mam z Gmailem że jako adres nadawcy jest ktoś kto pisał ostatni maila w temacie. On nie jaży że to lista mailingowa. Dziwne że twórcy Gmaila jeszcze tego nie poprawili.

Aleksander Kurczyk