Re: Ukryta partycja Lenovo POMOCY!!!

Jeszcze jedno, do czego służy program (nie technologia) Rescue and Recovery??? Pobrałem to ze strony producenta. Jest wersja pod Windowsa XP i Vistę. Pobrałem to pod Vistę bo tam nie ma problemów z brakiem sterowników. Czy ten program przypadkiem nie służy do zarządzania ukrytą partycją??? Może będzie ją umiał przywrucić. Czy ukryta partycja od zawszaa miała flagę boot??? Co do kopii ukrytaj partycji myślałem o czymś podobnym do norton ghost, tzn. obraz całego dysku do jednego pliku. Napisałem do lenovo na helpdeska. Kiedy oni mi odpowiedzą???

Aleksander Kurczyk