From: Aleksander Kurczyk [mailto:pingxd@gmail.com]
Sent: Sunday, June 21, 2009 7:29 PM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Ukryta partycja Lenovo POMOCY!!!

Witam
Mam notebooka Lenovo IBM ThinkPad R61i. Na moim notebooku jest ukryta partycja z narzędziami do przywracania systemu. Jakiś czas temu zainstalowałem na notebooku Ubuntu, następnie Vistę, znowu Ubuntu... Niedawno zainstalowałem na notebooku Ubuntu, następnie wywaliłem z Live CD wszystkie partycje (oprócz tej ukrytej). Po tej operacji ukryta partycja dostała flagę boot. Nie zauważyłem tego wcześniej. Zainstalowałem na komputerze Vistę. Z powodu brudnej płyty, podczas instalacji wyskoczył błąd. Zrestartowałem kompa, odpalił się Viściarski bootloader. Systemy które były na liście: Wcześniejsze wersje systemu, Windows Vista i PC-DOS. Wcześniej bootloader wcale się nie uruchamiał. Oczywiście wyczyściłem płytę, włożyłem ją do napędu i zrestartowałem kompa. Zainstalowałem Vistę. Bootloader dalej się uruchamia. Teraz chciałem przywrócić oryginalny system (XP) z ukrytej partycji. Niestety przycisk którym normalnie odpalałem system z ukrytej partycji nie działa, tzn. Po jego naciśnięciu wyświetla się okienko z informacją że za 10 sekund nastąpi normalne uruchomienie. Po wybraniu wcześniejszej wersji systemu, z bootloadera, wyświetla się informacja o braku pliku hal.dll. Co mam zrobić??? Chciałem przywrócić ten plik z konsoli przywracania z płyty z XPkiem, ale on nie wykrywa dysku bez sterowników. Sterowniki musiał bym załadować ze stacji dyskietek której nie mam. Jest jakaś możliwość przywrócenia tego pliku lub całej partycji z Visty, Ubuntu albo Debiana???

Aleksander Kurczyk

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4175 (20090621) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4176 (20090622) __________