Re: Ukryta partycja Lenovo POMOCY!!!

2009/6/21 Aleksander Kurczyk <pingxd@gmail.com>
Mojemu znajomemu ponoć udało się kiedyś wywalić ukrytą partycję z podobnego IBMa, a następnie ją przywrócić za pomocą softu od producenta. Na stronie producenta jest dużo szitu zatytułowanego Resuce&Recovery. Mógłby mi ktoś doradzić co mam pobrać i jak odpalić bez Windowsa XP??? Windowsa XP nie da się zainstalować bo wymaga on sterów do dysku. A skąd ja teraz wezmę zapomnienego flopa??? Da się jakoś to z memorki albo pendriva zainstalować???

Aleksander Kurczyk

Witam,

Pewien nie jestem  ale z tego co kojarze to ukryta partycje da sie przywrocic tylko z plytek stworzonych wlasnie z rescue & recovery. Plytki takie powinno tworzyc sie podczas jednego z pierwszych uruchomien systemu (tak jak to proponuje producent) - zanim zacznie sie grzebac cokolwiek. Za pomoca takich plytek da sie przywrocic fabryczny stan dysku nawet po calkowitym jego wyczyszczeniu. Niestety - jezeli nie zrobiles tego z fabrycznie zainstalowanego systemu, jedynym rozwiazaniem moze byc stworzenie takich plytek na identycznym laptopie (bo od Lenovo racze nie da sie ich wyciagnac - choc warto sprobowac - moze tak jak np plytki do Dell'a - da sie je jakos kupic).

Co do problemu ze sterownikami do XPa - wystaraczy w biosie zmienic tryb pracy SATA na zgodny z IDE i system zainstaluje sie bez problemu.

Pozdrawiam i powodzenia
--
Marcin 'iwi' Iwinski
jid: iwi@jabber.org | rlu: 417243