Re: Ukryta partycja Lenovo POMOCY!!!

Witam,
    podejrzewam,że jest pozamiatane. Miałem taki przypadek, po usunięciu (fdiskiem) partycji z XPkiem i utworzeniu w jej miejsce dwóch pod Gentoo. Następnie na powrót zrobiłem drugą partycję dla XP (oczywiście od początku nie modyfikują w ogóle ukrytej) i przy próbie przywrócenia systemu instalator nie mógł znaleźć pliku hal.dll.

Próbowałem później naprawić partycje ukrytą, ale nawet profesjonalne programy do odzyskiwania danych tylko ją wyświetlały, ale nie potrafiły wprowadzić jakichkolwiek zmian.
Partycja z backupem jest zabezpieczona przez Lenovo. Nie ruszysz jej niczym. Tylko autoryzowany serwis ma do niej dostęp.
Skończyło się na wysyłce kompa do serwisu i opłacie 200 zł.
Na moje szczęście byłem pracownikiem firmy komputerowej i wytłumaczyłem się, że prowadziłem testy w odpowiedzi na zapytania klientów - upiekło mi się ;)