Postfix + SSL?

Witam wszystkich. Aktualnie mam problem do rozwiązania: postawić serwer SMTP:
- standardowo port 25/tcp;
- submission na porcie 587/tcp;
- SSL na porcie 465/tcp;
- backend (użytkownicy/domeny/aliasy/hasła) na PostgreSQL.
Planuję użyć Postfix-a ponieważ z nim mam najwięcej doświadczenia. Konfigurowałem już wsparcie dla TLS, z tego co pamiętam wówczas nasłuchiwanie odbywało się chyba na (jednym) porcie 25 zarówno dla SMTP z jak i bez TLS/SSL(mogę się jednak mylić ;)). Czy się mylę? W jaki sposób jeżeli mam rację uruchomić Postfix-a by nasłuchiwał zarówno na porcie 25 jak i z TLS/SSL na porcie 465? Czy ktoś z Was mógłby polecić jakieś dobre howto odnośnie integracji z PostgreSQL?

Z góry dzięki za okazaną pomoc.

Pozdrawiam,
R.