Re: Problem z apache/php

Tower <towern@gmail.com> wrote on 2009-06-17 15:45:00:

> Witajcie
>
> Jest sobie aplikacja dostepna via www napisana w php do pobierania
> plikow z katalogów userów. Problem polega na tym, że pliki xls i doc po
> pobraniu zawieraja smieci - treść jest pomieszana z zawartością
> elementów html, tło dokumentu zawiera tlo jednej z ramek panelu www itp.
> Przegladarka po wybraniu opcji otwarcia pliku nie potrafi skojarzyc
> office'a z pobieranym dokumentem, mimo ze rozszerzenie jest prawidłowe.
> Co dziwne pdf jest otwierany bez problemu. Te same pliki publikowane
> [...]

Kiedyś, lata temu, na co prawda innym, nie istniejącym już Unixie miałem podobne efekty z mieszaniem zawartości różnych plików. Wewnątrz jednego były fragnenty innych. Winny był kontroler dyskowy, który w magiczny sposób mieszał zawartości odczytywanych plików. Nie wiem czy w dzisiejszych czasach jest to w ogóle jeszcze możliwe, ale rzucam taki pomysł....

Tomek Frydryk