Re: Problem " EHLO [x.x.x.x] "

Działanie polecenia REJECT na końcu łańcucha "smtpd_helo_restrictions = "
jest oczywiste, ale to spowoduje odrzucenie wszystkich hostów z wyjątkiem:
permit_mynetworks, permit_sasl_authenticated, check_helo_access
hash:/etc/postfix/helo_access (z opisem PERMIT).
To nie jest rozwiązanie lub ja źle rozumuję.

Bogdan Kostrzeński