Re: Odrzuca pocztę

On Mon, 2009-06-08 at 12:48 +0200, Tomasz Suchodolski wrote:
> Skoro kolega Marek nie ma wyjścia, to pozostaje tylko wypisywać adresy
> IP z ich bazy i każdej innej, która zwraca podobny błąd. Te adresy nie
> są dynamiczne zatem 'same' nie pojawią się ponownie w tego typu listach
> antyspamowych.

Mocno zależy od polityki twórcy listy. Jestem w stanie sobie wyobrazić
sytuację, w której następuje eskalacja np. na całe /24, bo ktoś sobie
tak wymyślił. Wtedy można trafić na listę z powrotem.
A na to czego używają odbiorcy do filtrowania nie masz wpływu zazwyczaj.
(że wspomnę choćby cyrki z uceprotect, które radośnie listuje całe AS-y)

--
\------------------------/ Energizer Borg: Still assimilating and assi-
| http://epsilon.eu.org/ |