Re: Odrzuca pocztę

> Najlepiej chyba smarthosta załatwić.

Tylko jeśli dobrze wyczytałem w internecie o smarthostach to w takim razie jak dajmy np wyślę pocztę z adresu admin@mojadomena.pl i użyję smarthosta na gmailu to bedzie widoczne jako mojekonto@gmail.com, a potrzebuję by osoby do których wysyłam pocztę widziały, że poczta została wysłana z mojadomena.pl i mogli spokojnie odpisać na adres admin@mojadomena.pl naciskając tylko "odpowiedz".

Pozdrawiam
Marek Chrobak

Przekaz dalej wiadomosc: Zawsze warto oszczedzac. Teraz 5,5%!
Sprawdz > http://link.interia.pl/f21b1