Re[2]: Konfiguracja samby

 Otóż da się.
 1. Musisz posiadać windowsy które obsługują domenę
 2. System plików na linuxie ext3 z włączoną kontrolą ACL bądź chyba
 to się zwało xfs który już domyślnie ma włączony. Ja używam ext3 z
 opcją ACL.
 3. Wszystkie komputery powinny logować się do domeny, aczkolwiek jak
 by się logował tylko administratora to chyba by starczyło.

 Całą resztę ustawiasz ze zwykłego XP Prof z obsługą praw do
 katalogu. XP Home ODPADA! Jeżeli masz pojęcia jak się nadaje
 uprawnienia w XP Prof do katalogów to poradzisz sobie z linuxem który
 będzie odpowiednio skonfigurowany.

 Generalnie polecam dokument
 http://us1.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/ lub jak
 znajdziesz, polski odpowiednik.

W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2009 (08:51:22) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,