Konfiguracja samby

Witajcie

Czy można tak skonfigurować sambę aby foldery znajduące sie w jednym udziale były widoczne ew. dostepne do zapisu/odczytu z okreslonych lokalizacji (hosts access)?

Chodzi o coś takiego, ze jest jeden udział np PUB, w którym jest pare folderów i aby te foldery byly do dyspozycji wyłacznie z okreslonych IP. Jest potrzeba mapowania jednego dysku sieciowego, na którym byłby mozliwy zapis do wszystkich, ale dla poszczególnych folderów w nim zawartych miałby byc dostep tylko dla wybranych.

Nie znalazłem nigdzie odpowiednich przykładów i nie wiem czy da sie to wyrzeźbić :)