Re: dwie sieci na jednym łączu

Robert Ramiega napisał(a):
>  A ta klasa, którą miałeś na POLPAKu to jeszcze jest Twoja? Jest
> wyroutowana
> do Ciebie (na Twojego DSLa)? Jeśli nie to nic nie wykombinujesz.

Ta klasa, którą miałem na POLPAKu jest moja, no ale z tego co wiem to TP s.a. właśnie nie wyroutuje jej bym mógł z niej korzystać, dlatego myślałem, że powinno być jakaś możliwość by np. do serwera włożyć trzecią kartę sieciową do której przypisać tą klasę z POLPAKa i jakoś zrobić routing, bo w końcu jakoś te wszystkie klasy w Internecie łączą się ze sobą, więc powinna być jakaś możliwość zrobienia tego samemu. Tylko jak?

Pozdrawiam
Marek Chrobak

Audi kilka tysiecy zlotych taniej? Przebieraj wsrod tysiecy ogloszen!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f21b7