[TLUG] spotkanie Tlug - czwartek (28 maj)

Tomasz Lenartowicz pisze:
> Zgodnie z sugestiami - spotykamy sie,
> - w: Bibliotece Ekonomicznej Uniwersytetu Gdańskiego,
>   ul. Armii Krajowej 110, 81-824 Sopot p. 210 Ip.
> - o: 17.00 w ten czwartek - 28 maja 2009r.
>
> Informacja dla glodomorow powracjacych z konferencji, spotkan, pracy
> szkoly - istnieje mozliwosc zamowienia np. pizzy (kazdy placi za
> siebie).
> Tradycyjnie:  kawa, herbata, woda - gratis (sr. wl. Tlug'u).
>
> Na spotkaniu bedzie mozliwosc nabycia i ew. przetestowania ;-)
> TLUGowego kubka (http://picasaweb.google.com/linux3miasto/TLUG_kubek)
> w cenie 12 zł za sztuke.

> [...]
Witam.
        -Do-
flug-pl@googlegroups.com
debian-user-polish@lists.debian.org
linux-in-pl@yahoogroups.com
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
"LUGowa tablica ogloszeniowa." <plug-info@lists.linux.org.pl>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org
spin-pl@googlegroups.com
"Komitet Kulturalny Uniwersytetu Gdanskiego" <kk@ug.gda.pl>

Jak zwykle wiadomosc podam dalej do kilku grupek linuxowych.
Gdyby bylo mozna na spotkaniu chcialbym sie cos wiecej dowiedziec o
najnowszej wersji i przyszlosci Ubuntu. Po zainsatalowaniu Ubnuntu Studio 9.04 on juz kilka razy po kilku kliknieciach calkowicie blokowal mysz i klawiature.
Jedyne co moglem zrobic w notebooku Dell Inspiron 1525 wcisnac i
przytrzymac dluzej przycisk zasilania. Odeszlem od Ubuntu Studio 7.10
gdyz on chhyba ze starosci juz przestal wspolpracowac z repozytoriami.
Pozatym niedawno od kolegi dowiedzialem sie, ze najnowsze Ubuntu 9 i
Debiany sa dystrybucjami nieudanymi. Teraz bede proboweal dzialanie
Ubuntu Studio 8.04 Do zobaczenia pojutrze na 31 spotkaniu TLUG-u.
O nim gdzie i kiedy na poczatku cytatu i pod http://linux.gda.pl/spotkania
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243