Re: lanny , a czcionki w programach używających qt4

Dnia sobota 23 maja 2009, Andrzej Pietrasz napisał:
>Jak zrobić to, aby aplikacje dla qt3 i qt4 używały ustawień czcionek gnome'a?

Witam !
Jeśli się nie mylę ( a jak się mylę to nich ktoś mnie poprawi) to aplikacje
napisane z wykorzystaniem qt3 i qt4 to pod KDE.
Domyślnie w Debianie KDE ma ustawione koszmarne czcionki. Tak przynajmniej
było u mnie. Po zmianie w Centrum sterowania wyglądają znośnie.
Coś mi się wydaje, że będziesz musiał ustawić sobie te czcionki używając
Centrum sterowania KDE. Ewentualnie edytując jakiś plik konfiguracji kde ale
nie wiem który to plik. Z poziomu GNOME chyba nie da rady zmienić tych
czcionek ale nie jestem tego całkowicie pewny.

Sebastian Domanski         Klucz PGP można wyszukać i pobrać z
http://stinkfoot.org:11371/

Zrob sobie prezent. Wygraj nagrode!
Sprawdz >>  http://link.interia.pl/f2176