Re: Zmiana priorytetów.

Cytat Marcin Owsiany <porridge@debian.org> z dnia Wed, 13 May 2009
09:46:45 +0100:

> Czy napewno nie mylisz "nice level" z "priority"? (5 vs 6 kolumna w
> wyjściu "ps faxl")
>
> To pierwsze raczej nie powinno się "samo" zmieniać. To drugie jest
> dynamicznie ustawiane przez jądro na podstawie tego pierwszego oraz
> bieżącego wykorzystania procesora.

Z tego co zauważyłem, to nice od pri różni się o wartość 20 (wyjątkiem
są procesy RT). Nie wiem który z w/w jest zmieniany ale zmieniają się
oba. Ja pomniejszam nice do zera albo nawet do -20 (priorytet się
zmniejsza wtedy do 0) a potem on "sam" się zmienia.

Czyżby tylko u mnie się tak działo? Sprzętu nie mam wypasionego, więc
iceweasela dosyć łatwo sprowokować do użycia 100% CPU. :)

--
Cyb.org