Re: Zmiana priorytetów.

Cytat "Tomasz Maciejewski" <ponton@jabster.pl> z dnia Wed, 13 May 2009
00:21:37 +0200:

> A to czasem nie jest algorytm planisty procesów?

Jedna z możliwości.

Rozumiem zmianę priorytetów aby zapobiec zabiciu sprzętu przez jeden
uruchomiony program ale powinna gdzieś być możliwość
skonfigurowania/wyłączenia tej "pomocy". Chodzi mi o konfigurację
wyjątków itp.

Niektóre procesy powinny móc ciągle działać z wyższym priorytetem.
Szczególnie za serwerach.

--
Cyb.org