Re: Obsługa USB w lennym z 2.6.26-2-686

On Sun, May 03, 2009 at 07:35:53PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> Gmail.

No tak, jego web UI słabo sobie z tym radzi :-/

Swoją drogą ciekawe czy multipart/signed będzie równie kiepsko
wyświetlone jak application/pgp? I czy stopka dodawana przez listę
dyskusyjną coś tu dodatkowo popsuje?

> Osoboscie dostaje oczopląsu od podpisywanych wiadomości wysylanych na
> grupe Czy na prawde jest to potrzebne ?

Wydaje mi się że jest to korzystne choćby dlatego, że więcej osób może
się dowiedzieć że istnieje coś takiego. Poza tym chyba powinno się dążyć
do tego, żeby używało PGP jak najwięcej osób - skoro kiepsko to u Ciebie
działa to może jest to powód żeby ponarzekać Googlowi zamiast autorowi
listu :-)

pozdrawiam,
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216