Re: [OT]Re: Tracert - Kilka pytań...

W dniu 6 kwietnia 2009 06:35 użytkownik Jerzy Patraszewski
<jerzy.patraszewski@pbw.edu.pl> napisał:
[...]
> PS. fajnie, że skończyłeś z toppostowaniem, ale plizz - zacznij jeszcze
> ciąć cytaty...

Czy na prawde trzeba podpisywac pgpem mejle na liste debiana ? .
Wprowadza to taki stosunek sygnalu do szumu ,ze nie chce mi sie nawet
czytac takich mejli . Fajnie ,że ludzie podpisuja swoje wiadomosci,
ale czy faktycznie kiedykolwiek bylo Ci to potrzebne ? (np. kontakt z
ripe lub podobna organizacja ,ktora wymaga podpisu publicznym kluczem
? )

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html