Re: Drewniane wyposażenie ogrodów i placów - zapytanie

 Google Ci wyłączyli? http://netykieta.pl/reguly_komentarze=125
> Gmail automatycznie przestawia mój kursor na początku wiadomości, i na końcu
> dodaje podpis.

 I? To coś zmienia? Mutt czy thunderbird zachowują się podobnie a jednak
jakoś mi się udaje cytować poprawnie.....

--
 NameLess, the Jedi     | Just a friendly Jedi Knight
 Robert Ramięga         | http://nlj.plukwa.net/