Re: Drewniane wyposażenie ogrodów i placów - zapytanie

W dniu 3 kwietnia 2009 14:09 użytkownik Rafal Czlonka <rafal.czlonka@googlemail.com> napisał:
Aleksander Kurczyk wrote:
> SPAM:) Czy admini listy dyskusyjnej mogą zainwestować w jakiś filtr
> antyspamowy, lub dodać ten adres e-mail do zablokowanych???

Jesli zajzal bys w naglowki wiadomosci wysylanych na ta liste, wiedzial
bys, ze filtr antyspamowy jest. Z racji tego ze Debian jest projektem
miedzynarodowym filtry te nie wylapuja spamu w kazdym mozliwym jezyku -
wiekszosc z nich nastawiona jest na jezyk angielski.
Jesli poszkal bys troche informacji na stronach projektu wiedzialbys
rowniez, ze na stronach archiwum przy kazdej wiadomosci znajduje sie
przycisk "Report as SPAM".
Adres listmaster [at] l.d.o moze rowniez byc uzyteczny.
Szukaj informacji u zrodla - ta lista nie jest wyrocznia i nikt Cie nie
bedzie prowadzil za reke.

P.S. Ktorego wyrazu w "nie top-postuj!" nie rozumiesz?

Nierozumiem top-postowania:( Mam bottom-postować, czy wogóle nie cytować??? Gmail automatycznie przestawia mój kursor na początku wiadomości, i na końcu dodaje podpis.

--
Rafal

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html