Re: Podsieć

Mógłbyś podać mi jeszcze parę linków do stron, po których przeczytaniu będę znał odpowiedź na nurtujące mnie pytanie??? Do czego podłączony jest router na samej "górze". Wiem że jest on podpięty do innych routerów "na górze"... Jaki jest wtedy jego IP, z podsieci routera do którego jest podpięty??? Jak RIPE przydziela komputerom/routerom podsieci, po MACach??? Dlaczego ja wymyślę sobie podsieć publicznych adresów IP i ją ustawię, ona nie działa??? Wiem że muszę mieć "pozwolenie" od RIPE... W jaki sposób oni umożliwiają jednym korzystanie z podsieci, a innym nie???