Re: Exim4 autoryzacja Icedove

On Thu, Mar 26, 2009 at 01:47:02PM +0100, chris-f wrote:
> Witam
>
> Co jeszcze muszę ustawić w Eximie, aby w Icedove móc
> w opcjach "konfiguracji serwera" włączyć "Używaj bezpiecznego uwierzytelniania"?

 Chodzi Ci o konfigurację serwera poczty przychodzącej (POP3/IMAP)?
 Zdaje się, że ten checkbox odpowiada za wykorzystanie mechanizmów
Kerberosa. Wydaje mi się, że nie jest Ci to potrzebne (no chyba, że męczysz
się z MS Exchange jako serwerem pocztowym =o))
 Jeśli chodzi Ci o autoryzację przy wysyłaniu poczty, to proponuję przyjrzeć
się sasl-owi i zajrzeć do /etc/exim4/conf.d/auth/30_exim4-config_examples
(poszukaj linii zaczynającej się od login_saslauthd_server). Dobrze jest
przy tym pamiętać, że przesyłanie haseł otwartym tekstem po sieci nie jest
dobrym pomysłem (włącz TLS w Eximie)

--
 NameLess, the Jedi     | Just a friendly Jedi Knight
 Robert Ramięga         | http://nlj.plukwa.net/