Re: Debian jako serwer PPTP.

Uwaga na początek - naucz swojego MUA, żeby odpowiadał na listę :-)

On Wed, 2009-03-25 at 10:13 +0100, Grzegorz Gnieciak wrote:

> No właśnie patrzam w te logi i patrzam, ale żadnych błędów tam nie
> widzę. Wszystko odbywa się niby poprawnie, połączenie jest
> nawiązywane, jak pisze pingi chodzą przez cały czas połączenia,
> maszyna nie jest mocno obciążona. Niestety na razie muszę pozostać
> przy PPTP :-(

Jak pisałem, sprawdź duże pingi. Z tego co pamietam z walk z PPTP
kiedyś, windows miewają problemy z MTU, co może się np. tak objawiać.
Pośledź pakiety z obu stron połączenia. Zobacz czy nie giną gdzieś po
drodze (np. przez MTU właśnie).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Why is it when we talk to God we are praying
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. but when he talks to us we are crazy?