Re: Minimalistyczna dystrybucja Linuxa

W dniu 20 marca 2009 18:11 użytkownik Aleksander Kurczyk
<codemaster2222@gmail.com> napisał:
> Spróbuję FreeBSD:) Z Debiana oczywiście nie rezygnuję, bo pod nim
> wszystko szybka i łatwo się instaluje i konfiguruje. A co do tego
> śmietnika w /etc to chodziło mi o to że jak zainstaluję apache ze
> źródeł to jego plik konfiguracyjny to /etc/httpd.conf, a jak z
> pakietów to jego pliki konfiguracyjne są w /etc/apache2/ (jest ich
> kilka). Druga sprawa to to że jak zainstaluję System podstawowy
> (Debian etch) to w /etc mam bardzo dużo katalogów i plików
> konfiguracyjnych (iksy, openoffice, itp.). I jak już napisałem Debiana
> będę używał dalej na serwer, a Ubuntu na desktop.

przyjrzyj sie dokladnie tym plikom w /etc po instalacji systemu
podstawowego bo to co piszesz to bzdury.

w instalacji podstawowej nie ma openoffice'a ani iksow - nie bedziesz
zatem mial zadnych plikow konfiguracyjnych z tym zwiazanych.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html