Re: Minimalistyczna dystrybucja Linuxa

2009/3/20 Aleksander Kurczyk <codemaster2222@gmail.com>:
> Szukam minimalistycznej dystrybucji Linuxa. System na serwer; Na
> płycie instalacyjnej jedynie podstawowy system (bez iksów);

a co Ciebie interesuje cos jest na plycie, nie chcesz instalowac nie instaluj

> Brak automatyzacji/chcę wiedzieć co sie dzieje; Instalacja oprogramowanie
> najlepiej ze źródeł, lub bardzo prosty menadżer paczek (bez repo); Coś
> jak Slackware tylko bardziej minimalistyczne; Dlaczego nie Debian???

... i dlatego mail na liste debiana?!

> Chcę spróbować czegoś innego; Instalacja softu jest za bardzo
> zautomatyzowana; Śmietnik w /etc (system na serwer ma w standardzie
> konfigi OpenOffice.org;);

?!
> Dlaczego nie Slackware??? Totalny śmietnik w
> pakietach!!! W pakietach z serii A jest dużo niepotrzebnego softu (np.
> rpm2tgz), a brakuje tak np. ifconfig. Co polecacie (nie Debian, ani
> Slackware)???

a ip jest?
zreszta mam kilka maszyn ze slackami i wszedzie jest ifconfig w /sbin/
moze nie masz w $PATH

dystrybucja, jezeli mozna to tak nazwac dla Ciebie
http://www.linuxfromscratch.org/
lepszego pod tym wzgledem nie znajdziesz

--
Mateusz Harasymczuk
www.mateusz.harasymczuk.pl