Re: problem z iptables + pasywny ftp

Maciej Kóska wrote:
> Zrobiłem tak jak radziłeś po linii...najmniejszego oporu :) i zadziałało
> ....dziękuję bardzo, czy ma ktoś może rozpiskę co dokładnie robi ten
> moduł ??

W dalszym ciagu podchodzac minimalistycznie :-)
istnieje kilka modulow, ktore sledza polaczenia dla wybranych protokolow.

ip_conntrack_ftp sledzi polaczenia FTP i automatycznie otwiera potrzebne
wysokie porty. Z kolei ip_nat_ftp zajmuje sie modyfikacja pakietow FTP
dla maszyn za natem.

Najlepiej ladowac parami moduly ip_(conntrack|nat)_PROTOKOL.

pzdr
Bohdan Sydor