Re: Re: hasła użytkowników poczty

On Wed, Mar 18, 2009 at 08:06:24PM +0100, chris-f wrote:

> dokladnie sa w md5 haszowane, a wiec nie powinno byc problemow

 Minus tego jest taki, że trzeba te hasła synchronizować jakoś między
/etc/shadow a /etc/exim4/passwd.

 Może lepiej skorzystać z sasl-a? (niepotrzebny byłby w ogóle
/etc/exim4/passwd). Zerknij do /etc/exim/conf.d/30_exim4-config_examples

> Adres IP jest inny niż adres serwera poczty z ktorej jest wysylana.

 Na coś takiego jeszcze nie wpadłem. Masz trochę jakiś większy kontekst?

--
 NameLess, the Jedi     | Just a friendly Jedi Knight
 Robert Ramięga         | http://nlj.plukwa.net/