Re: Listing prostej przeglądarki stron WWW

A więc jest API, właśnie gniazda, ale znając C++ (nie używam osobiście) są
pewnie jakieś wyżejpoziomowe biblioteki do tego wszystkiego.

Ja bym polecał zapoznać się ogólnie z filozofią progamowania sieciowego, do
teg nadają się podane przeze mnie linki, ale w wersji nieco łagodniejszej
można to wszystko fajnie robić w Pythonie...

Prejrzyj może to:
http://matrix.umcs.lublin.pl/pas/
Jest w Pythonie, ale filozofia sieci jest tu jakoś przedstawiona, a jest ta
sama bez względu na język...

pzdr,
jmb