Re: Listing prostej przeglądarki stron WWW

===== Dnia: środa, 4 marca 2009, Jacek Wyszyński pisze:
> Jeśli chodzi o taką prostą przeglądarkę na początek to ja bym zrobił
> wyświetlanie przy pomocy biblioteki ncurses:
> http://tldp.org/HOWTO/NCURSES-Programming-HOWTO/
>
> A samo pobranie strony zwykłym wgetem.

Ale, Jacku, wgetem to niekoszernie -- to już nie C++, ale program
zewnętrzny... :)

Ja tam bym polecał gniazda -- choć nie na początek może, ale pod Linuxem
fajnie się programuje systemowo, tyle że to C, a nie C++, ale w programach
C++-owych można tego spokojnie używać...

Polecam sekcje 2 i 3 manuala systemowego (do C) i do gniazd hasło socket w
sekcji 7. Man online na przykład tu:
http://matrix.umcs.lublin.pl:80/dwww/man/
No i info:
http://matrix.umcs.lublin.pl/cgi-bin/info2www?(libc)Sockets

pzdr,
jmb

PS. A w ogóle to się fajnie sieciowo programuje w Pythonie, polecam jako
pierwszy język programowania do nauki, jak i do różnych poważniejszych
zastosowań...
http://python.org/
http://python.org/doc/
http://docs.python.org/tutorial/