Re: Upgrade z etch do lenny - baza postgresql

W dniu 5 marca 2009 09:51 użytkownik Bartłomiej Radziszewski

> Z samym upgradem nie ma problemu.. pytanie czy app która działa Ci na 8.1
> będzie działać na 8.3, bez testów praktycznie nie da się tego stwierdzić.
> Osobiście przechodziłem na 8.3 i wszystkie sql,procedury,triggery działają
> ok.

Hmm...

ciekawe, ja jeszcze nie robilem upgradu bo wszedzie w necie pisza ze
do 8.3 migruje sie bardzo ciezko.
na prawde nie bylo zadnych problemow ?

mam uzytych duzo funkcji , troche modulow z contriba i wszystko
klastrze z pgpool. z tego co wyczytalem to jestem praktycznie
przywiazany do tego na zawsze chyba ze komuś bedzie chcialo sie
przepisac pol giga danych ...

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html