Re: Upgrade z etch do lenny - baza postgresql

Thursday 05 of March 2009 09:38:38 For@ll napisał(a):
> Witam
>
> W etchu baza postgresql jest w wersji 8.1.x natomiast w lenny jest juz
> baza postgresql 8.3, i stąd moje pytanie jak najbezpieczniej i najmniej
> boleśnie przejść na nową bazę tak aby to co działa na 8.1 działalo na
> 8.3. Przerbiał ktoś ten temat?
>
> pozdrawiam
>
> Albert

Proponowałbym zrobić dump bazy. Zainstalować nową wersję i ją przywrócić.
Miałem przyjemność raz wykonywać tą czynność, bo robiłem upgrade samej bazy.
Nie miałem z tym problemu, ale baza była bardzo prosta.
Pozatym jak sobie zrobisz dampa dane Ci nie znikną.

Pozdrawiam
Alan Krasiński