Re: Upgrade z etch do lenny - baza postgresql

Z samym upgradem nie ma problemu.. pytanie czy app która działa Ci na 8.1 będzie działać na 8.3, bez testów praktycznie nie da się tego stwierdzić. Osobiście przechodziłem na 8.3 i wszystkie sql,procedury,triggery działają ok.

Witam

W etchu baza postgresql jest w wersji 8.1.x natomiast w lenny jest juz baza postgresql 8.3, i stąd moje pytanie jak najbezpieczniej i najmniej boleśnie przejść na nową bazę tak aby to co działa na 8.1 działalo na 8.3. Przerbiał ktoś ten temat?

pozdrawiam

Albert

--
Bartłomiej Radziszewski