Listing prostej przeglądarki stron WWW

Witam
Wiem znowu pomyliłem listę:) Przeczytałem książkę do C++:) Jednak po
jej przeczytaniu umiem wyświetlić na konsoli napis Hello World!, lub
stworzyć prosty kalkulator na dodawanie... Wpadłem na pomysł żeby
napisać prostą przeglądarkę stron WWW. Nie chodzi mi oczywiście o
graficzną przeglądarkę:( Chciałbym wyświetlić na konsoli plik HTTP z
jakiegoś serwera np. strona główna WP. Czy jest jakaś biblioteka (do
C++) umożliwiająca wysyłanie i odbieranie pakietów, czy muszę ją sam
napisać (nie umiem xd)??? Mógłbym prosić o jakiś listing, lub
przydatne linki (Co mam zrobić gdy umiem już wyświetlić na konsoli
napis Hello World!)???

Aleksander Kurczyk