Re: Samba w połączeniu z MySQL

W dniu 1 marca 2009 16:27 użytkownik Paweł Lalewicz <i-pawelek@tlen.pl> napisał:
> Witam wszystkich,
> Czy działa może u kogoś z Was Samba w połączeniu z MySQl chodzi mi o przetrzymywanie użytkowników i haseł.
> Szukałem na google ale nie mogę natrafić na żaden opis jak coś takiego zrobić i czy jest w ogole możliwe.
> Z góry dziękuje ze pomoc.
> --
 czemu akurat przez mysql ? samba dosc dobrze integruje sie z baza
dedykowaną pod takie potrzeby jak autentykacja i duza ilosc selectów z
bazy czyli LDAP.

o polaczeniu samba + mysql nie slyszalem.. zawsze jednak mozesz
umiescic w mysql uzytkownikow lokalnych serwera (nss-mysql o ile
pamietam) i w sambie podac zeby synchronizowala sie z unixowymi
accountami.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz