Re: odzyskanie maili postgres

W dniu 19 lutego 2009 14:20 użytkownik Michał Leon Grzegorczyk
<micholus@poczta.onet.pl> napisał:
> Witam.
> Miałem sobie serwerek pocztowy  postgresa na debianie z zainstalowanym
> openwebmail.
> Niestety padła płyta główna.
> Nie potrzebuję odzyskiwać całego serwera, wystarczą mi
> skrzynki pocztowe użytkowników i ewentualnie książki adresowe z openwebmaila.
> Czy ktoś może mi poradzić jak sie do tego zabrać?
> Widziałem, że w homefolderach użytkowników znajdują się pliki np.
> sent-mail lub o nazwie folderów np. poczta, prywatne itd..

Jesli system plikow na dyskach na ktorych miales dane dziala to po
prostu skopiuj dane o uzytkownikach wraz z ich folderami na nowy
system .

Zastanawia mnie tylko to co napisales "serwer pocztowy postgresa"   -
czy chodzilo o to ze na serwerze rowniez zainstalowana byla baza
postgresql ?

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html