Re: Oprogramowanie do zarządzania czasem/projektami.

2009/2/19 Rafał Radecki <radecki.rafal@gmail.com>:
> Witam wszystkich. Interesuje mnie proste, darmowe oprogramowanie do kontroli
> postępów pracy przy projektach osób zatrudnionych w dziale IT. Miło by było
> gdyby dostępny był interfejs www z jakimś przyzwoitym, łatwym w edycji
> 'kalendarzem'. Czy ktoś z was mógłby coś ciekawego polecić?

Nie jestem pewien czego dokładnie szukasz ale rzuć może okiem na Redmine
(http://www.redmine.org/). To jest przede wszystkim issue-tracker
(taki bardziej rozbudowany Trac) ale ma też różne elementy projmgmt (z
ganttami i milestonami włącznie)

Rozumiem też, że chcesz stawiać sam - bo hostowanych aplikacji
webowych jest teraz zatrzęsienie, mogę trochę linków powklejać ale nie
chcę dryfować z tematu.

PS Minimalnie dłuższe review Redmine
http://notatnik.mekk.waw.pl/archives/36-Czym_powinien_byc_Trac.html