Re: Własne distro

Aleksander Kurczyk wrote:
Widziałem kiedyś projekt/podręcznik+system (nie pamiętam jak się
nazywał). W podręczniku było opisane jak zbudować własną dystrybucję,
a na płycie system livecd i źródła oprogramowania do kompilacji.
Chciałbym zbudować własne distro. Nie wyjdzie mi oczywiście coś
takiego jak Debian czy Slackware (to już prędzej). Chcę to zrobić
tylko po to żeby zrozumieć jak działa Linux. Mógłby mi ktoś
przypomnieć nazwę tergo projektu??? Jakie oprogramowanie jest
niezbędne do działania systemu, do 3ego ono służy??? Mógłby mi ktoś
dać linka, do jakiejś stronki na której opisane jest jakie
oprogramowanie jest wymagane do działania systemu i za co odpowiada???
Byłbym wdzięczny...

jesli od podstaw - Linux From Scratch is your friend. :)

--
pozdrawiam serdecznie / best regards,
bartek szurgot

http://baszerr.org